Jouw groeikansen benutten met digitale marketing - op de korte én lange termijn!

Jij wil groeien met jouw organisatie door het professionaliseren van je (digitale) marketingactiviteiten. Maar waar te beginnen? Je hoort van alles over de beste tooling en het meest ideale team van (marketing) specialisten. Je weet (ongeveer) waar je heen wil met jouw organisatie, maar niet welke stappen je moet zetten om daar te komen.

En dat is niet gek, de mogelijkheden om te investeren in betere marketing zijn eindeloos. Neem je nieuwe mensen aan? Of huur je externe kennis in? Heb je nieuwe marketingtooling nodig? Of kan je nog veel meer halen uit je huidige tooling? Heb je genoeg data over je klanten? Of moet je investeren in beter klantinzicht? Welke investering is slim om te doen? En hoe zorg je ervoor dat je die investering ook toepasbaar maakt binnen je organisatie? 

De digitale volwassenheid van jouw marketingorganisatie

Om hier antwoorden op te kunnen geven, moeten we eerst inzicht hebben in de digitale volwassenheid van jouw marketingorganisatie en je ambities. Wat kan je nu al en waar wil je naartoe? Om dit inzichtelijk te krijgen, maken we gebruik van een Digital Marketing Maturity model. Benieuwd welke evenwichtige groei jij door kunt maken met een digitale strategie die past bij jouw organisatie? Jeroen van Eck - Digital Marketing Strateeg - legt in dit webinar uit hoe!

Na het volgen van dit webinar weet je:

  • welke aspecten van je organisatie je nodig hebt om de volgende stap te zetten in digitale volwassenheid;
  • hoe je in kaart brengt waar je staat qua digitale volwassenheid;
  • hoe je bepaalt waar je nu in moet investeren om de volgende stap te zetten.

Het webinar wordt live gegeven op donderdag 30 september om 11:00 uur. Laat je gegevens achter en meld je aan!

* Het webinar is speciaal voor CEO's en directie van B2B organisaties, zoals groothandels en fabrikanten.