Keuzes maken en prioriteiten stellen door data inzichten

Het ontwikkelen van een nieuwe webshop of doorontwikkelen van een bestaande webshop is vaak een kostbare aangelegenheid. Hoe voorkom je dat een relatief duur development team je budget verbrandt op onbelangrijke features? De opdrachtgever heeft vaak wel een duidelijk beeld bij wat hij wil maar uiteindelijk bepaalt de eindklant wat belangrijk is en wat niet. In dit webinar nemen we je mee in het potentieel van data bij de ontwikkeling van je webshop. Data biedt belangrijke stuurinformatie (beschrijvende data) om prioriteit te stellen waarmee kostbaar budget wordt ingezet waar het de meeste waarde toevoegt. Daarnaast stippen we aan hoe je data gebruikt om je webshop nóg relevanter te maken.

Na het volgen van dit webinar weet je:
  • hoe je data kunt gebruiken om je keuzes beter te onderbouwen;
  • op welke manier je de juiste data inzichtelijk maakt;
  • hoe je data kan gebruiken om je webshop nóg relevanter te maken.

Het live webinar is reeds geweest. Je kunt het webinar nog wel terugkijken.

Laat je gegevens achter en kijk hem nu terug!