Onderscheidend zijn door het gebruik van data

Impactvolle campagnes en creatives beginnen met een goed en onderscheidend idee. Hier is vaak durf voor nodig want vaak vertrouw je in eerste instantie op je gut feeling. Je idee voelt goed aan en je gelooft dat je goud in handen hebt. Maar een onderscheidend idee brengt ook risico’s met zich mee. “Dit hebben we niet eerder gedaan, gaat dit wel werken?” is dan al snel de vraag. Juist deze onvoorspelbaarheid kan voor de gewenste stopkracht zorgen, dus moet je dit risico nooit helemaal weg willen nemen. Maar dit risico is wel te verkleinen. Door slim gebruik te maken van data. Aan de hand van verschillende cases laten we je in dit webinar zien hoe!

Na het volgen van dit webinar weet je:
  • hoe je kunt leren van (campagne)uitingen uit het verleden;
  • op welke manier je jouw klanten mee kunt nemen in jouw creatieve proces;
  • hoe je jouw (campagne)uitingen kunt testen in de praktijk;
  • hoe je inzichten uit data kunt gebruiken om nieuwe creaties te maken.

Het live webinar is reeds geweest. Je kunt het webinar nog wel terugkijken.

Laat je gegevens achter en kijk terug!