Unleash the B2B e-commerce potential

Zet de volgende stap in digitale volwassenheid

De digitale transformatie van B2B organisaties zit in een snelkookpan. De versnelde veranderingen in B2B e-commerce bieden veel potentie. B2B e-commerce gaat immers over meer dan het selecteren van het juiste platform. De transitie naar een digitale organisatie heeft impact op processen en data, maar ook klantgedrag en personeel. Hoe speel je hierop in en benut je daarbij de kansen die e-commerce biedt?

In dit bluepaper, geschreven door de ShoppingTomorrow expertgroep ‘Unleash the B2B E-commerce Potential’, onder leiding van De Nieuwe Zaak en Optimizely, wordt antwoord gegeven op deze vraag. Aan de hand van vijf pijlers leer je hoe je het B2B potentieel in jouw e-commerce organisatie volledig kunt benutten. 

Verder leer je:

  • welke stappen jij moet zetten om jouw online ambities te verwezenlijken;
  • hoe je op veranderende behoeftes van je klant inspeelt;
  • hoe jij data voor je kunt laten werken en een gepersonaliseerde klantreis op kunt zetten.

Download het bluepaper nu!

DOWNLOAD BLUEPAPER