Onder leiding van De Nieuwe Zaak is de ShoppingTomorrow expertgroep Next Level B2b E-commerce op zoek gegaan naar het groeipotentieel van e-commerce voor B2B-organisaties.

Welke stappen moeten zij zetten om het verschil te maken op e-commercevlak? Met 21 experts uit de B2B-industrie heeft de groep hiervoor advies in 5 stappen ontwikkeld.

1.   KlantinzichtWat wil mijn klant eigenlijk?
2.   TechnologieTechniek maakt niet het verschil, samenwerking wel!
3.   Branding & marketing – Wij zijn uniek, net als iedereen!
4.   Data – Van onderbuik naar onderbouwd.
5.   Organisatie – Be agile!

“Next-level b2b-e-commerce gaat niet over de volgende generatie webshops. Het gaat om een complete verandering van de manier waarop we zaken doen. Hierbij helpen technologische ontwikkelingen en een goed inzicht in de customer journey, om de user experience flink te verbeteren en de customer value van je organisatie structureel te vergroten.”

- Bart Zegers, Directeur Wiltec


Benieuwd naar het whitepaper? Vul het formulier in en download het whitepaper.

Shopping Tomorrow en B2B Continued